Oğlum 4 yaşında 1 yıldır aynı kreşe gidiyor daha önce hiç söylememişti. Hafta sonu annemde kalırken ona söylemiş. Okulda rahat uyuyalım diye öğretmenim burnuma krem sürüyor demiş. Bende sordum bana da söyledi. Acaba burnu tıkalı iken mi sürüyorlar açsın diye dedim ama bugün sordum hasta da değil yine sürdü dedi bir kaç arkadaşını sordum küçük bebeklere sürmüyor sadece bize dedi. Çok rahatsız oldum sonuçta bizim onayımız olmadan çocuğuma herhangi bir şeyi sürekli sürmeleri doğru değil. yarın okula gideceğim ama sizlere bir sormak istedim ne sürüyor olabilir böyle burna sürülen bildiğiniz bir şey var mı?