Mrb kızlar lütfen yardim edin artik pskljlk olarak çöktüm ağlıyorum sürekli..
Kizim nisan dogumlu .26 aylikken tuvalet egitimine basladim. İlk ay cok.iyiydi arada kacirmalar olsa da. Ama sonrasi rezalet. Büyük tuvaletini hic soylemiyor. Çişini oyunaa filan dalinca arada kaciriyor ama normal o. Büyüğünü hic soylemiyor ben yakalamasam altina yapacak. 2 ay sonra 3 yaşını dolduruyor. Cok pişmanım annem hep erken basladin ondan böyle oldu dyor. Ama seneye yaza kalsa 3 yaşını dolduracakti. Olmazdi. Benim.gibi olan var mi cocugu bu durumda olan bazen kiziyorum bagiriyorum artik elimde olmadan çünkü 💩 görmekten biktim yemin ederim. 7 ay oldu hiç mi alismaz yaaa 😢😥😥