yeni_anne__ yok yok sakın verme benim kızım bu sarılık geçirdi hatta biz hastaneye yattık bir gece mavi ışık verdiler bize bir günde geçti zaten hemen hani inşallah çok fazla yükselmez ama dediğim gibi 2 saatte bir emzirmen yeterlidir çok fazla sıcak tutma uyanmazsa da hani birkaç damla yüzüne su damlat bir de ıslak mendilli vücudunu sil ayaklarını gıdıklayabilirsin