ilay-mom burcubdk multi mama sandalyesi aldım 1 aydır kullanıyorum memnunum masalı fakat ayak desteği yok
yilmazbebekler burcubdk Ya bende luxus Bon apetitin stoklara girmesini bekliyorum çok kullanışlı görünüyor ama neredeyse 2 aydır gelmedi acaba gelirmi birdaha
asli08 Ben de e bebekten alacaktım bi türlü beğenmedim ya uygun fiyatlı olanlar dandik gibi kaliteli olanlar ise çok pahalı bende ikea antilop aldim
yilmazbebekler yilmazbebekler Prego mama mianin muadili resmen o gelmezse pregoyu almayı düşünüyorum ikizlerim var