Merhabaler
Bir sorum var göğüs ucu koruyucu kullananlara
Benim göğsümün ucu yok kızım kavrayamıyor o yüzden Philps aventin göğüs ucunu kullanıyorum ama uç göğsüme yapışmıyor ve 30 saat göğüs ucuyla emzirsemde sonrasında mamada yiyor doymuyor. Sütümde var. Benim gibi olan anneler ne yapıyorlar bir çözüm bulabildiler mi . Sütüm varken mama yesinde istemiyorum sarılık oluncadoktorumuz o zaman mamaya başlattı .
yardım ederseniz sevinirim