Ben nemlendirici olarak babe pediatrik emollient krem kullanmıştım. Direkt olarak bu rahatsızlık için üretilmiş. Ve çok fayda gördük. İlk başladığı zaman hızlıca geçirmek için de coresatin sarı olanı sadece yoğun egzama olan yerlere sürmüştük. Kortizonsuz diye biliyorum ama kız sürede etki ediyordu kortizonlu kremler gibi.
Onun dışında mümkün olduğu kadar az banyo yaptırın. Yıkadıkça kuruyor cildi, yıkamazsanız kendi cilt yağı koruyucu oluyor.
Banyolarında otacının sığla sabununu kullanmıştım vücudu için, lif sünger yok, sabunu elle köpürtüp sürmek lazım. Saç için bitkisel bi şampuan, bezelye kadar çok az miktarda kullanabilirsiniz.
Ayrıca banyo suyuna nişasta katmak da iyi geliyor .