Kızlar konu başlıkta 2 yaşına 2 ay kalan kızımı memeden ayırdım çok şükür sizlere de deneyimledigim şeyleri paylaşmak istiyorum belki birilerine yararı olur. Göğüsüm memeyi bırakırken çok şişmişti çok ağrı oldu doktora gittim antibiyotik verdi 5 gün iç çekilmezse geri gel sütünün çekmesi için sana hap vereyim dedi neyse kullandım antibiyotiği ama sancım var ve aşırı şişmişti göğüsümde yuvarlak yuvarlak sütler toplandı tek yararı olan şey lahanaydi bahçede lahanam vardı bir parça koparıp geldim eğer bahçeniz yoksa zaten her yerde var alabilirsiniz gece göğüsümü lahana ile sardım sabah kalktığımda inmişti sizlere de faydası olur belki diye paylaşmak istedim. 🌸