eses123 sütten gecmesinin yanı sıra içtikten sonra üzerinize sinen kokusu bebegi rahatsız eder ve pasif icici olur o da. İstediğiniz kadar agzınızı elinizi yıkayın farketmez teninize siniyor. Tabi eğer cok istiyorsanız arada 1-2 tanenin zararı olacagını düşünmüyorum sizi strese sokuyorsa öyle yapın