cag9186m Kızım cuma günü hepatit b 2 doz aşısını oldu ama 3 gündür uyku hali var sadece acıkınca uyanıyor. Emiyor ve tekrar uykuya geçiyor. Zorla şu saate kadar 3 saat uyanık tutabildim. Baygınlık hali yok ama beslenme sırasında çabuk uykuya geçiyor.
chgt cag9186m merhabalar bizde bugün olduk ikinci dozu. Uyku hali var. Sizinki ne kadar sürdü sorun oldu mu