2503 Bebeğim ve ailecek infulenza olduk büyük kızım atlattı öksürük var sadece ama küçük 1 yas prematüre kızım burun akıntısı ates hafıf öksürük var enflavır verdi dr verdim yarım saate kustu bı daha gece verıcem aynı yan etkileri yaşayan anneler sız nasıl atlattınız
zynprvlfsn 2503 çok geçmiş olsun j benim büyük kızımda influenza oldu, cumartesi sabahından beri odasında yiyor içiyor , takılıyor. Lavabosu , havlusu falan ayrı, sizde kaç gün arayla hastalandınız acaba, bebeği geçti mi ya da geçer mi diye çok endişeliyim.
seyma2442 2503 2.5 aylık bebeğim oldu benden geçti pramatüre benimkide düzeltilmiş 15 günlük henüz ateşi çıkıyor burnu akıyor 4 saatte bi çay kaşığı clpol veriyorm burnunu temizliyorum ama inliypr sürekli 😔
Crnpyrz 2503 enflvr vermişti doktor banada zaditen le ikisini kullandım daha sonrasında öksürüğü kaldı. Ben hastayken bol bol burnumu temizledim Buhar verdim Pekmez Ballı karabiber Ihlamur Portakal suyu Bunları verdim. Öksürük için de doğal prospan verdi hala geçmedi. Ne yapacağımı bilmiyorum bende hala öksürük için tavsiyesi olan varsa burdan alırım
2503 zynprvlfsn geçti 1 haftaya hepimiz Hasta olduk odasından çıkmıyorsa ne ala benımkı gelip gidip kızımın üzerine öksürdü 😂maalesef hepimize geçti atesı 4 gün sürdü.2 kere acile gittik.küçüğün 2. Günü ateste calpol un dozunu az veeıyomusum tam ölçek verıyorum artık baska dolven fitil kesınlikle önermedi dr soğuk uygulama yapın dedi
seyma2442 2503 yoğun bakıma yatırdılar kan gazları iyi gelmemiş rsv , influenza testi falan yapıldı ama negatif onlar çok ateşlendi inledi hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladı 😔 Rabbim içinde benim bebeğim ve tüm bebeklere şifa versin