2cocukluana_ Hanımlar hamileyken troidi olan var mıydı bugün çocuk endokrin baktı bebeğime kan felan aldılar ben ilaca devam etmeli miyim düşmüş müdür değerlerim yoksa tekrar doktora gitmeli miyim bilgisi olan var mı
buseviim 2cocukluana_ tekrar kan verin TSH değerine baktırın sonuç gösterin doktorunuz karar verir genelde kalıcı oluyor ben sürekli ilaç kullanıyorum hala
Keremikoo 2cocukluana_ hamilelik suresince hep ilac kullandim. Her ay da aile hekimine gidip tiroid degerlerime baktirdim. Oyle bi ay ictim hop dustu diye birsey yok. Sonucta bebeginiz depolarini sizden sagliyor. Yeterli hormon vücutta olmali. Takipte kalmanizi duzenli kontrol ettirmenizi oneririm. Dozunu doktorunuz ayarlar.
mss_12 2cocukluana_ her ay test vereceksiniz.tsh değeriniz bakılacak.doktor ona göre ilacın dozunu arttırıp azaltacak.her ay sağlık ocağına gidin test yaptırın sonra bir dahiliye doktoruna değerlerinizi gösterin.o dozajı söyleyecek.bende çıkmıştı.troid çok önemli bir hormon gebelikte .hatta doğum yaptıktan sonra bebeğin tsh değerlerine bile baktılar .
pozitifanne06 2cocukluana_ bende de gebelikte çıkmıştı bebiş doğunca 40 günlükken 1 yaşta tsh degerlerine baktılar hamileyken de her ay tahlil verdim doğum sonrası bi kez verdim normal çıkınca bo daha vermedim
elifaln pozitifanne06 benimde öyle ama ilaç kullanmıyorum vermedi doktor şuan 16 haftalık oldum 2/3hafta da bir doktora görünüyorum o kadar siz ilaç aldınız mı
ladybird0002 Benim gebelikte tiroid çok yüksekti her ay endokrinde kan verdim 100 mg kadar kullandım doğuma kadar bebeğim nerdeyse 5 aylık oldu hala aile hekiminde kan verip yavaş yavaş doz düşürüyoruz birden kesemiyomuşuz ilacı
Rabia_38_01 2cocukluana_ bnde normalde yoktu son hamileliğimde oldu levotiron ilaç kullandım az olduğu için yarım doz kullandı m onuda ayda bir sonrasında da 3 ayda bir dahiliyede kontrole gittim o şekilde istedi doktorlar sanada söylemediler mi şu kadar zamanda gel diye
2cocukluana_ Rabia_38_01 ben her ay kontrole gidiyordum gebeliğin 20.haftasindan itibaren levatron 25mg başlandı değerlerim 2.60 en fazla 3.15 çıkıyordu çünkü bugün kan verdim tekrar değerlerim baya düşmüş yarın tahlil göstermeye gidicem ona göre ne derlerse artık bebeğime de bakıldı şükür normal çıktı değerler