nsycl bende 3 te 3 alerjik bebek oldu. İlki bağırsak tepkiliydi. İkinci cilt ve bağırsak. Üçüncü bebeğim hem cilt,hem bağırsak tepkili. En fenası bu. Aşırı tepki alıyorum. Çocuk doktoruma gidiyorum aşırı katı kurallar koyuyor. Alerji doktoruma gidiyorum rahat davranıyor. İnanın ben sağlıkçıyım ben işin içinden çıkamıyorum. Çoklu gıda alerjimiz var. Hemen hemen 8 aylık olduk. Yumurta 1 yaşından önce vermeyi düşünmüyorum. Süt ürünleri deniyorum. Çocugumun çok huzursuz oldugu bir dönemde sıkı diyet yaptım rahatladı . 6.aydan sonra alerji doktoru yememi önerdi. Ama kademeli. Mesela peynir tüket,yoğurt tüket. Ama yumurta direkt yeme dedi. Bende o şekilde ilerledim yavaş yavaş. Çünkü diyet çok halsiz düşürüyor emzirmeye mecalim kalmıyordu.Ama çocuk doktoruma göre 9 ay bitmeden bunlar mümkün değildi. Etrafımda sağlık çalışanı olup süreçten geçenler bile fikir ayrılığı yaşıyorlar. Bir grup üzerine gitmeyi,bir grup asla asla vermememi söylüyor.