Kan değerlerime geçen hafta bakıldı temiz sadece az demir eksikligim cıktı ama sureklı mıdemde yanma var şu bıle içsem ağrıyor acillik oldum geçen hafta resmen röntgen cekıldı gaz çıktı regl oncesı ilaç verıldı damardan ama kucuklugımden berı streslı herseyım internetten arastırıyorum mıde kanserı vs çıkıyor dahılıyede herseyıme baktı degerlerın ıyı geçmezse gel endoskopı yapalım dedi ama gıtmedım bırsey olsa röntgen de veya kan degerlerımde çıkar mıydı acaba düşünmekten yoruldum