papatya_18 Bu nedir bebeğinde olan varmı ? Alnında ve kafasının arkasında doğduğundan beri var 5,5 aylığız geçmedi?
rhandan papatya_18 merhaba doğum lekesi bu melek öpücüğü diye de geçiyor 1 yaşına kadar geçer dedi doktor bize
xbebegimx papatya_18 benim kizimin ensesinde vardi doktor onemli bir sey degil ddi 1 yasa dogru geciyor.
maof Minikbirprenses 20 aylık oğlumda var ara ara geçiyor yine çıkyor korkulacak bir şey değil melek öpücüğü deniyor