Kizlar 19 Ocak son adet tarihim. 4 Şubat’ta serum takıldı ama kan kesti alındı hamilelik yoktu. 6 Şubat’ta da serum takıldı. Karnimdan rotgen cekilde ishal hapı. Metabid miğde bulantisi hapı kullandim. Flay antibiyotik bağırsak enfeksiyonu ilaci kullandım. Bu ilaçları iki gün kullandim. Sudan zehirlendik. Bugün 16 Şubat hamile olduğumu öğrendim..kizlar çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mi