MerVefa Bebeğim çok ağlıyor ağrısı filan olduğunu düşünüyorum Onan verebileceğim bi ilaç şurup var mı. Bilgisi olan var mı
Ikrazumra19 MerVefa henuz minicim sebebimi bilmeden bos yere agri kesici vermek dogru degil gazi filan vardir
Sevde_Defne MerVefa büyük ihtimal gazı vardır cnm Bi gaz damlası kullan bence ağrı kesiciden önce.. Ve sende Kimyon çayı falan yap iç bebeğe masaj yap gazını çıkarmaya bak.. Bakalım o zamanda ağlıyorsa ağrı kesici düşünürsün..
ikiprensesannesiiiii MerVefa carpol verebilirsin 1 çay kaşığı ya da paranox s var fitil ondan yarım atabilirsin