hepyerdeyizz Kizlar hiç duysn bilen Var mi acaba Süreç nasıl oluyor Ne gibi bir süreç var nasıl tedavi olucak ? Bana tam bişey demiyorlar hamileyim diye 🥲🥲İyi iyi Diyolar sadece
aysegull2812 hepyerdeyizz ben yaşadım 18 yaşında teşhiş konmuştu şu an 29 yaşındayım korkmayın tedavi edilebilen bir kanser türü süreç tabi biraz illa ki yorucu ama şükür ki tedavisi var
KaynanaYiyen hepyerdeyizz çok geçmiş olsun. Amcam da annem de aynı zaman yakalandılar. Ama ikisi de çok iyi. Annem ameliyat oldu o zaman. Lakin amcamı çok hatırlamıyorum. Sadece ikisinin de zorlu bir süreç yaşadığını hatırlıyorum.
devrimm Allah acil şifalar versin hiç korkmayın triod bezini alıyorlar ve kurtuluyor o hastalıktan korkulacak bir hastalık değil allahın izniyle
elbay53 Geçmiş olsjn korkmayın tedavısı olan bır tür..arkadaşımın aılesınde orasıydı annesi kendi kız kardeşi tedavi gördüler..kız su an evli ve ıkı çocuğu var..Allah kardesınjze de sıfa versın