arnka_mommy danışmanlık aldım ama sosyal medyada bir sürü takip ettiğim danışmanlar veya ebelerden daha fazla şey öğrenmiştim zaten. Emzirme danışmanım farklı bir şey söylemedi bunun yanında günlük rapor gönderiyordum ertesi gün sabah cevap veriyordu. Soru sorsam da 4-5 saat geçecek de dönecek. Daha sık takip etmesi veya beni sağıma veya emzirmeye teşvik etmesini beklerdim. Her gün aynı şeyleri yazdım aynı şeyleri söyledi ilerleyemedik. Ama benim seçimim hataliymis :(
Söyledikleri de su süt üretimi için en geç 2 saatte bir emzir, emzirdikten sonra 15er dk sağım yap. Günde iki kere bir gece bir gündüz saatleri farketmz powerpumping yap.
Zaten süt arttıran olaylar emzirme sağım ve bol su tüketimi. Biraz kendiniz deneyin bu sağım isini bu saatler ölçüsünde, olmazsa danışmanlık alırsınız. Bilincsiz sağım da fazla süt üretimi yapıp mastite neden oluyor, o yüzden abartmamak lazım. Bu powerpumpingi mesela bir hafta yapıp ara vermeniz gerekiyor, daha çok vaktiniz varsa günde 3 powerpumping yapın, sabah öğle akşam. Ona da 3 gün ddevam edebilirsiniz