Havva97 Kızlar bi şey sorcam , eşim asker 90 gün rapor alıp bırakmak istiyoruz sözleşmesi bitmediği için bu şekilde bırakabiliyor aranızda yapan var mı yani rapor alan tanıdığı veya eşi olur nasıl aldığınızı söyleyebilir misiniz doktor nasıl verir raporu