29 aylık kızıma 1 haftadır eğitim veriyorum ilk iki gün çişini yaptığı zaman sevdiği yiyecekler ile ödüllendirdim çok sevindi. 4.gün ishal olduğu için bağlamak zorunda kaldım hamile olduğum için halsizliğim vardı 4 5 kez yıkadım biraz yoronca bağladim 1 günlük. 5. Ve 6. Gün dışarı çıktık çişi geldiğini ama tuttuğunu söyledi hemen ev gidince oturttum yaptı. Dünden beri de geldiğinde söylüyor.Çiş olayını çözmüş gibi olduk. Yalnız en son perşembe günü ishal olup yaptığı için bugün karnının ağrıdığını söyledi zeytinyağı içirdim mısır yedirdim gliserin fitil koydum hala yapmadı yapmak istemiyor delirmiş gibi ağlıyor yine sevdiği şeyler ile ödüllendireceğimi söylüyorum ama yapmamakta ısrarlı. Ne yapabilirim acaba nasıl alışır kaka yapmayı da öğrenir mi 😔