Kitsu 2 aylık bebeğim var. Uykum normal de çok ağırdır ama anne olduktan sonra hafifledi. Kızımın sabah uykusunda yatağa alıp beraber uyumak istiyorum ama korkuyorum da sizde riskli mi kaç aylık olunca beraber uyuyabiliriz
coldplayy Kitsu merak etmeyin bir süre sonra yapışık ikiz gibi olacaksınız, hatta artık biraz kendi başıma rahat rahat uyuyabilsem diyeceksiniz, acele etmeyin, şuan daha çok küçük bu riske girilmez. Sevgiler🌼
pantenkelebek Kitsu 4 aylıkken birlikte uyumaya başladık hala birlikte yatıyoruz kendi yatağında yatmasını o kadar çok istiyorum ki rahatça yatabilmek için
Kitsu goldengate bende güvenemiyorum Allah korusun daha yeni bir bebek boğuldu bide böyle haberler gördükçe daha da çekiniyor insan
utkununannesii pantenkelebek birlikte yatmaya nasıl alıştırdınız benimki 3.5 aylık bende istiyorum yanımda yatsın uyusun en azından uyutmak için türlü türlü yöntem denemenize gerek yok:)
merveipkknn Dogdugundan beri yanimda yatiriyorum esim kizimin odasinda uyuyo😂 yatagin bi ucuna onu yatiriyorum bi ucunda kendim yatiyorum arada yaklasip koklayip opuyorum guzel oluyo😅
tugces09 Kitsu 4.ay atağında yatarak emzirdim o şekilde uyuyordu.. şimdi 6 aylık olmak üzere nerdeyse 1 haftadır kendi yatağında hiç yatmadı. Benimde uykum ağırdı genelde ama şimdi değil artık hık dese uyanıyorum 🥹
sedanurrdemiral Kitsu benim bebeğim de 4 gün 3 aylık olacak doğduğundan beri beşiği bir türlü sevmedi ilk iki hafta hani çok küçük diye korkuyordum sonrasında yanımda yatmaya başladı artık çünkü geceleri uykusuzluktan mahvoluyordum yanimda daha uzun uyumaya başlamıştı hala öyle benim ya uyurken elimi tutuyor ya da elini yüzüme koyup bi şekilde temas yapıyor :) benim de hamuleyken uykum çok derindi ama şimdi ufacık bi sese uyanıyorum kendime güveniyorum ben tabii siz de güveniyorsanız uyuyun
kardelen1209 Kitsu ben 40 gun boyunca kızimla yattim normalde uykum ağirdir ama onun bi sesine kalkiyodum hala daha oyleyiz sabah eşim işe gidince yanima aliyorum
mygnc Kitsu çok hafif uykum olmasına ragmen hıc cesaret edemedim suan 13 aylık 1 haftadır beraber yatıyoruz cok guzel bısey 🥹 ama kız kardesım dogdugundan beri beraber uyuyor benim kız emmedı ya galiba ondan onun ki emerek uyudu hep
pantenkelebek utkununannesii emerek uyuyordu öyle yattı birde ben yattıkça o da yatıyor uyanıp bakıyor gözüm kapalı geri yatıyor 😆😆 gözümü kısarak bakıyorum napcak diye
belismomsss24 4buçuk aylık bebeğim var 2 aylıkken eşim işe gittiğinde yanıma almaya başladım. Reflü yatağında yatırıyorum o yüzden benden yüksekte kalıyo istesem de ona zarar veremem birde yanımda olduğu bilinciyle uyuyorum. Şu ara 4 ay atağı var o yüzden 1 haftadır eşim salonda kızım gece full yanımda yatıyor aynı şekilde yine reflü yatağıyla. Reflü yatağı yüksekte tuttuğu için herhangi bi risk olmuyo