Slm kizlar oğlum 19 aylık son bı aydır oyuncaklarını atar oldu bizede atıyor canımızın yanacagini bile bile.Saclarimi asılıyor ısırıyor.Kizdik olmadı uyardık olmadı napicaz bu çocukla çok agresif.Oyuncakla oynamaz kış günü o kdr zor durumdyimki başından geçenler bana yardımcı olabilir mi nasıl bı yol izleyeyim artık sinirlerime hakim olamıyorum