alisarpinannesi 🙋 yalniz degilsiniz. Bu durumda olan cok kadin vardir eminim. Ogretmenim, araliktan bu yana dogum iznindeyim. Bebege alismak cok zor. Onun bakimini her seyiyle ustlenmek ve geriye kalan her seyi geri plana atmak cok yipratici. Anliyorum. Zaten dogum yapmissin benim gibi 21 kg alan varsa hepsi birden gitmiyor, fazlan var. Bir de ustune kendine bakamiyor insan dogru duzgun. Hepten kendini kotu hissediyor. Temizlige duzene takiksan yine benim gibi her yer her yerde oluyor bir muddet, hicbir ise yetisememek insani gercekten zihnen yoruyor. Diyorlae ki gecer gecer. İnsallah oyledir.🤷