Cuma günü 39+5 le sezeryan doğum yaptım. Suyum geldi ve acile gittik o ana kadar normal doğum olacağı söylendi hep, alttan muayene olduktan sonra doktor doğum kanalın çok dar normal doğum riskli olur dedi ve 3 saat sonra sezeryana alındım. 2 gün hastanede kaldım ve bebeğim sarılık oldu göğsümü emmek istemiyor, tutmuyor çığlık çığlığa ağlıyor şuan hala daha öyle, böyle olduğu için hastanede mama başlattılar kaşık biberon ile, eve geldik ve kaşık biberonla devam ediyoruz mamadan önce emziriyorum çığlık çığlığa ağlıyor tutturunca ve en fazla 5 dakika emiyor 2 saatte bir mama veriyorum. Doktor sarılık riski geçene kadar anne sütü ve mama alıcak dedi sonra mama bırakılıcak. Ama bebeğim ne yazık ki mamaya alışıyor memeden asla kesmek istemiyorum bana lütfen tavsiye verin bebeğimi mamadan kesmek istiyorum.