Ben göğüs kapağı kullanıyorum. Sütüm akıyor kapağa ve devamlı lavaboya döküyorum. Sütüm falan da kesilmedi. Şehir yerinde toprağı nerden bulacağız. Hem toprağa döksek oraya da belki kedi köpek pislemiştir. Bu arada bir kere hastalıktan 2 kere de mastitden antibiyotik kullandım. Bebeğimde pamukçuk olmadı. Pamukçuğun antibiyotikten olacağını sanmıyorum. Aynı zamanda pamukçuğu temizlemenin yolları var.