mthnmh 13 Şubat’ta doğum yaptım bebeğim tam emmiyor doyup doymadığını nasıl anlayabilirim sütümü sığıyorum ama kaşı ile 30 milim veriyorum çok mu az mı
besra11 mthnmh yeter tabiki canım o doyduğunu bilmez sen iki saate bir 15 dakika bi göğsünü 15 dakika bi göğsünü ver emsin yoksa sarılığa döner dikkat et
mss_12 mthnmh ağlıyor mu?bebekler ilk 10 gün kadar acıkınca ağlarlar,ilk 10 gün gaz sancısı yoktur.çişli bez ,kilo alımı güzel gidiyorsa 30 ml yeterlidir ya yenidoğan bu midesi ne kadar zaten.
niyaniyan mthnmh daha yeni doğum yapmışsınız, 30 ml çok güzel hiç kafanizi takmayın emzirdikce onun da ihtiyacı oldukça artacak sütünüz. Hele ki sagimla gelen sütle bebeğin emdiği aynı olmuyor, makinayla sagdiktan sonra elinizle de sağın da görün 🥰
annelendik Günde 6 çişli bez varsa doyuyordur. Bi de uyumuyorsa ağlıyorsa açtır. Tenini sık sık kontrol edin sarılık var mı diye. Açlık sarılık yapıyor
mondecaidensecmeler annelendik açlık sarılık mi yapiyor ilk defa duydum. Günde bir kere kaka yapıyor geri kalan cisli bez doyuyor müdür?
annelendik mondecaidensecmeler ben doğumdan sonra cumartesi hastaneden çıkmıştım. Kontrol pazartesiydi. Emzirdiğimi sanıyordum. Memede baya duruyordu. Meğersem uykusuzluktan sütüm çok azmış. Uyumamaya başladı, gaz dedi çevremdekiler. Sonradan öğrendim ilk hafta gaz sorunu olmuyormuş. Açlıktan uyuyamamış. Pazartesi doktora gittiğimizde sarılığı baya yüksekti. Hastanede 1 gece kaldık. Çişli bezlerini sayın en az 6 olsun.
pinar2222 İlk 1 ay aç kalırsa bebek sarılık olur. 2 saatte bir muhakkak her iki göğüstendr emzirin. 4 günlük bebek için 30 ml gayet iyi. Sütün doyuruculuğu 5 çişli bezdir, kaka 10 güne kadar yapmayabilir.
mondecaidensecmeler annelendik bende de doymayinca ağlıyor tekrar veriyorum doyuncaya kadar doyunca ağzını bile açmıyor