Merhaba kızlar
Oğlum 3 yaşında havalardan ötürü anneanne dışında evdeyiz hava çok sert olmazsa da mahallede turluyoruz onun dışında evdeyiz dediğim gibi ama oğlum sabah uyandığı andan akşam uyuma zamanına kadar araba oynamak istiyor ev işlerine dahil ediyorum onu onlar da bitiyor ama hemen araba oynayalım diyor üç saniye bi kafa dinlim diyorum hemen anne hadi araba oynayalım diyor hadi biraz sen oyna diyorum bu sefer de üzgün bi şekilde arabalarına bakıyor üzülüyorum kendi kendine oyun kuruyor tabiki ama genellikle benle oynamak istiyor ama artık gına geldi bana arabadan siz gün içinde neler yapıyorsunuz artık oturup ağlicam az kaldı ev üstüme üstüme geliyor