Rabia58 shuaysegul Benim kızımında aynı böyle. Hatta bende burda bende sormuştum, kimisi diş dedi kimisi değil dedi. Bilemiyorum bende ya
Deletedmom322 Benim bebeğiminki de Bayadır böyle ya, onun arka tarafları da şişti. Ama gelen giden bişey yok 🤷🏻♀️
shuaysegul toesta Deletedmom322 alisarpinannesi Rabia58 Mom35 ya bizimde uzun zamandır böyle uzun zamandır 2 veya 3 günde bir kaka yapardı 3 gündür her gün kaka yapıyor ve bazen çok canı yanar gibi ağlıyor bende acaba diş mi diye düşündüm bu arada 5ay 9günlük bebeğim.
Ygtek shuaysegul benim oğlumla tamamen aynı bugün doktora gittik. Doktor annesi dişler kabarmış yakında çıkar dedi.