10 ay 21 günlük iştahsız bir çocuk olmaya başladı aylardır beni çok zorluyor ama gene de biraz yiyordu dünden beri ağzına lokma sürmedi şu saat oldu deli gibi sadece emiyor sabah kahvaltı hazırladım çöp öğlen yaptım ıspanak vs tabak öylece duruyor yemedi yatırıyorum şimdi brokoli sebze çorbası yaptım uyanınca vereceğim ona da ağzını açmayacak aralar da da ene vermeyi teklif etsem o ağzını öyle bir kitliyor ki mümkün değil yemek kaşık sokmak deliricem ya neden yemez yani anlamıyorum artık diş dedik geçen 2 3 hafta önce üstten 4 diş birden çıktardı bi yer gibi oldu aman aman değil bir iki kaşığa ağız açmadan bahsediyorum e sonra gene dön başa artık yemek yedirme saatleri gelmesin istiyorum yedirmek bana eziyet resmen saatler sürüyor teklif etmem gram umursamıyor ben yoruldum be yapayım iştah açan deli gibi acıktıran bişeyler olsa keşke