Nisakusum İllaki mısafırlığe giderken bi’şeyler götürürüz kültür olarak bu ya hedıye olur ya da ıkramlık tatlı vs Siz getırılen hedıyeyı mısafırın yanında teşekkür edip alıp acıyormusunz yoksa teşekkür edip kenara bırakıp sonra mı bakıyorsnz Gelen ıkramlıgı acıp mısafıre de ikram eder misiniz yoksa kendinize mı saklarsnz
demir2606 Nisakusum getirdiklerini her daim ikram eder kesinlikle sofraya koyarım. Yanında açmam alır mutfağa götürürüm sonra tabaklar geri yanlarına götürürüm teşekkür ederim ama
alpmila Nisakusum getirdiklerini her zaman ikram ederim hediyeleri bir kenara koyar Onlar gittikten sonra açarım
gurbetteanne10 Nisakusum tabiki misafire ikram edilir ben tatlı yapmış olsam bile açar tabaklara koyarım saklamak çok ayıp hediyeyi de getiren kişi acarmisin begenicekmisin derse açarım demezse o gidince açarım
Tugcebb Nisakusum normal hediyeler duruma göre değişiyor. Çok kalabalık ortamsa genelde kaynıyor. Gittikten sonra açıyorum tekrar mesajla teşekkür ediyorum arkalarından. Ama yiyecek içecekse genelde tatlı tarzı olduğu için en son tabii ki ikram ediyorum
yesilisevdogayikoru Gittiğim hiç bir yere boş gitmem meyve tatlı meyvesuyu kurabiye ne olursa alır götürürüm kapı komusuna yada çok yakın birine gidiyorsan evde tatlı jurabiye börek vs yapıp götürürüm ,evime geleni de mutlaka ikram ederim asla içim rahat etmez
allwrite Güzel bir başlık💐 hediye almak bir kültürdür aslında. Eve getirilen hediye hemen açılır ve getirene samimiyetle teşekkür edilir. Varsa ortamda bulunan diğer kişilere de abartısız bir hareketle gösterilir. Hediye yenilecek bir şeyse önce getirene sunulmalıdır. Tabi getiren kişinin de alması gerekir. Bunlar protokol ve sosyal davranış kurallarının birer parçasıdır aslında. Ben de böyle yapıyor ve böyle yapılmasını bekliyorum.
Nisakusum allwrite kesinlikle. Bende hedıyeyı alır teşekkür ederım uygunsa genelde açar teşekkür ederim. Ikramlıgı da kesınlıkle mısafıre de ikram ederım.