ozlemky Arkadaşlar ek gıda döneminde bebeğimize yoğurt yapmak için sütü nerden alıyorsunuz ? Ben kapıya gelenlerden almak istemiyorum eskisi gibi temiz gelmiyor bana
Canparem ozlemky eşimin köyü merkeze yakın orda yengesinden alıyoruz çok büyük şans bu bizim içn. Sizin civarda yok mu köyü olan filan acaba bence de kapıya gelenlerden almayın ya
cerennaslann ozlemky İstanbul’da oturuyorsanız eğer biz Tekirdağ yada Edirne’ye gidiyoruz 15,20 günde bir.Köy sütü alıyoruz güvenilir hatta gözümüzün önünde sağdığı da oluyor vaktine denk getirebilirsek.Sonra onları süt poşetinde dip firize koyuyorum ve iki günde bir çıkarıp kaynatıp yoğurt yapıyorum çay bardağıyla.Doktorumuzun tavsiyesi🧚♀️
ozlemky Canparem yakınlarda alabileceğimiz öyle çok yakın yer yok 😐 evet sizin için büyük şans keşke benimde olsa öyle
zeynepzeze Benim de aklımı kurcalayan bir soru. Ama araştırdığım kadarıyla, günlük pastörize süt daha iyi oluyormuş. Sütçü sütün de kaynatıldığında vitaminleri gidiyor. Paket süt de uzun ömürlü faydalı değil. Ben günlük pastörize düşünüyorum.