8 aylik kız bebegim var. Boyu 66 santim en 3 kontrolde de 65 falan çıkıyordu bugünde 66 cikti moralim cok bozuk. Alerji için gittiğimden cocuk doktoruna danisamadim. Devlete kontrole gidiyorum bir iki kere sorduğumda genetik demisti. Moralim cok bozuk…