dilek3538 1 yaşındaki kızımla ilk kez tek başıma uçak yolculuğu yapacağım çok tedirginim kızım biraz huysuz sürekli ayakta oturmak istemiyor bizim gibi olup sorun yaşayan varmı 🥲ilgisini çekecek ne yapabilirim deneyimlerinizi yazabilir misiniz
uykusuzanne__ dilek3538 bende kızım 1 yaşındayken uçakla Türkiye gitmiştim çok sorun yaşamadım genelde uyumuştu sonra da oyuncak vardı onla oynamıştı
dilek3538 uykusuzanne__ ya benimki biraz değişik sıkıya gelemiyor ağlıyor rahat olmak istiyor oturur pozisyonda 1.30 saat sorun çıkarmaz inşallah tedirgin oluyorum öyle kolay kolay da uyumaz sabah 6 da binmiş olcam normalde zaten 6 7 arası uyanıyor çok çok önce uyanacak telefona video falan yükledim onla durur belki diye 🥲🫣
kizannesi575757 dilek3538 uçak kalkana kadar agladi uçak 1 saat rötar yaptı bide dedim tövbe bir daha yanliz gitmem ne zaman ki uçak pistte ilerlemeye başladı en sonunda uyudu
dilek3538 kizannesi575757 ay kıyamam yaa bizde nasıl olcak merakla bekliyorum aglarsa rezil olurum diye tedirgin oluyorum panik var bide eşimden ayrı ilk defa bincem 🥺
elbay53 Perşembe de bizim yolculuk var..en son 3 aylıkken binmiştik uçağa..ınene kadar ağladı ..yazık hostesler de çok yardımcı olmaya çalıştı aldı dolaştırdılar oynattılar ama bana mısın demedi..sımdj korkmuyo degılım..Allah yardımcımız olsun🙏🏻
dilek3538 elbay53 amin inşallah ilk deneyimim olcak çok tedirginim bebek arabasını bagaja mı alıyorlar hiç bi bilgim yok 🥺
elbay53 dilek3538 uçağın kapısına kadar bebek arabasıyla gıdıyorsunuz.sıze poşet vermıs olmuyorlar uçuş kartını bastırırken arabayı poşete koyup bırakıyorsunuz.ınerken de bazen kapıdan verıyorlar bazen bagaj teslımı alınan banttan