310524 açıkca konuşayım ben artık saldım ya.heo aynı rutinleri vs yapmıyorum zaten her gün aynı olmuyor.şöyle ki,mutlaka alt üst değitşirme oluyor.sonrasında emziğini verip beşiğine koyuyorum.döne döne mayışıyor.sma bazen de meme veriyorum o şekilde de mayışıyor.yine tam uykuya dalmadan beşiğe koymuş oluyorum.tam mayışmadan beşiğinr koyarsanız yavaş yavaş alışır.başlarda hep ağlıyorlar benimki üçüncü jaftada tamamen alıştı artık beşikte uyuması gerektiğine.pes etmeyin gerçrkten alışıyorlar.ama ağlamadan halletmeye çalışın