kubra1304 alya0 Bende aynı dertten muzdaribim 10 aylık oldu kızım ama gece yeni doğan gibi 2 saatte bir uyanıyor emmeyince sakinleşmiyor 🥹 Nasıl kesebiliriz ya
eylm1 alya0 bizde 12 aylığız. Bir haftadır bende gece kesmeye çalışıyorum. Uyutmadan emziriyorum birde sabaha karşı 5te falan emziriyorum. Her uyandığında kucağımda falan uyutmaya çalışıyorum tekrar
Dygosmn1 alya0 ben gece 2 4 arasında mama veriyorum kilomuz düşük diye sizin iyiyse kesin ama bizim kilomuz düşük . Kesmek içinde emzik veya su icirmenizi tavsiye ederim ilk çocuğumda öyle yaptım
alya0 eylm1 bende mama verip ayağımda sallıyorum ilk uykusuna öyle dalıyor ama diğer uykuları aynı saat başı uyanıp emmek istiyor kucağımda sallıyorum yok ağlıyor
alya0 kubra1304 inanın bende bulamadım araştırıyorum ama şöyle hangi yolu denediysem emmeden asla geri uykuya dönmüyor ağlıyor
alya0 Dygosmn1 kilosu çok şükür iyi hatta önde dedi doktor ben gece bir kere mama veriyorum ama yine saat başı uyanıyor suyu teklif ettim ama kabul etmedi emziği de 6 aylıkken bıraktı almadı birdaha