minemylmzz 40+0’da bebeğimin anne karnında kaka yapması sonucu acil sezeryana alındım. Kızım kakasını yediği için crpsi 27.8 çıktı. Cumadan beri yoğun bakımda. Ne zaman düşer sizce? Bu durumu yaşayan var mı?