PrensesAnne_ mahkemeyi biliyorum arkadaşım yaptı. Bende gittim hatta. Gittim diye hakim bana da soru sordu
Dilekçe yazıyorsun. Adliye önünde bir sürü yazanlar var zaten. Onunla mahkemeye basvuruyorsun. Gün veriyor sana. Mahkeme günü gidiyorsun hakim soru soruyor. Değiştirmek istiyoruz diyorsun. Veya ekletmek istiyoruz diyorsun. Tamam diyor. Sonra karar kağıdı birkaç gün sonra çıkar diyor. O gün gidip karar dosyasını alıyorsun. Nüfus müdürlüğünden randevu alıp gidip.kimligi yeniletiyorsun