onlyy benim bi arkadaşım da böyle korunuyor üçüncüyü doğuracak her doğumdan sonra implant taktırcam kanki diyordu geçen üçüncünün haberini verdi 😂 ya bizim ilk çocuğumuz erkek bize tövbe ettirdi inanır mısın çok zorladı ağzımıza etti 11 ay oldu ama psikolojik olarak çok kötüyüm her adetim geciktiğinde gidip kan veriyorum korkuyorum çünkü korunsak bile