mathilda0 Kızlar sanırım doğum parası diye birşey varmış kadrolu memurlar da alabilir mi? Ve nasıl başvuruluyor?
zeynepdemrci mathilda0 kadrolu memurum 300 tl yatırıyorlar PTT’den alıyorsun ben dshs almadım nasıl harcayacağımı düşünüyorum 🤪😂
kardelen2 mathilda0 sigorta paran var onu aldın mı ayriyeten devletin verdiği para var 5 bin tl daha onay gelmemiş bekleyin isterseniz onay gelsin sonra başvuru yapın bende o Şekilde yapıyorum 5 bin tl almak varken neden 300₺ alim ki
Muhammet mathilda0 ben normal bı çalışanın ve 35haftama kadar çalışıp doğum iznime çıktım ciktiktan 2ay sonra 50bin yattı
Acargun 300 TLmiş aile ve Sosyal Politikalar bakanlığı ilgili birimine başvuru yaptığınızda alabiliyorsunuz diye biliyorum
Acargun mathilda0 🤷♀️ haklısınız ben de başvurmadım beş bin tl için olabilir de… 300 nedir bez parası değil…
Mmeelliikkeee mathilda0 memur 15 inde maaş olarak alıyor doğum izni boyunca yani şu 32 hafta itibariyle aynen devam ediyor bazı küçük ek ödemeler kesiliyor onun harici normal alıyor. Sigorta parası yok ki.
kardelen2 mathilda0 32. Haftada izne ayırılıyorsunuz rapor falan çıkarıyorsunuz doğum yaptıktan sonra doğum belgenizi sigorta şirketine gönderiyorsunuz doğumdan sonra 2 ay içinde yatıyı para
masterchefiniz Muhammet maaşınız yatmıyor değil mi . Benim maaşım yatıyor her ay . O yüzden bu parayı şirketim alıyor diye biliyorum ilk hamileliğimde de almadım
Muhammet masterchefiniz yok canm zaten yatırdıkları ilk 4aylik rapor parası daha sonra ilk 6ay emzirme izninde para yatirmadilar