ervazengin01 tralicem normal doğum mu. Acaba bende de öyle birşey mi normal doğum oldu benim de sildikce şişiyor benimde bebeğin kızarıyor haliyle
ervazengin01 serapdk sabah akşam bebek Şam puanıyla sildiniz masaj yaptınız günde 3-4 kez öyle mi antibiyotik kullandınız mı hiç
ervazengin01 Aleyna0606 benim bebeğin daha fazlasi göz çevresine yayılıyo yedil yeşil uykuda kurumuş oluyor
cudana Bebeğim 5 aylık olacak ara ara tekrarlıyor bu gözyaşı kanalı tıkanıklığı. Masaj yapıyorum bastırarak her alt açma sonrası. Ama pamuğa anne sütü damlatıp gözlerini silmeye başladım günde 1-2 kere, bu sanki tamamen çözdü. Keşke daha önce yapsaydım
cudana ervazengin01 benim doktorum damlatabilirsin demişti ama damlatmak steril olmayabiliyor. Pamuğa göğsümden sıkıyorum (makyaj pamuğu)
cudana serapdk dalinle silmek nedir Allah aşkına iyi kör olmamış çocuk. İçeriği bile temiz olmayan bir şey. Umarım sizden görüp uygulamaz kimse. Yazık bebeğe
serapdk cudana doçent dr Gökhan köşger önerdi. Kafama göre yapmıyorum. 5.göz hekimine götürüşüm. Ben fayda gördüm. Şuan çok daha iyi durumda.
hndathn ervazengin01 kızımın 1 hafta sonra oldu doktoru gözyası kanalı tıkanıklıgı teshısı koydu. Sonrasında ara ara antibiyotik damla kullandım kızıma sabah akşam kaynamıs ılımıs içme suyu ve sterıl pamukla gozunu içten dısa sıldım ayriyetten masajı var onun günde en az 20 30 kez 25 bır göze 25 bır göze 50 tekrar şeklinde gözüne uyguladım. 3.5 aylıkken tamamen gectı
hndathn ervazengin01 damla ısmını hatırlamıyorum kızım 4 yasında oldu zira masaja gelirsek Google de orneklerı var ama şöyle kı sterıl ettıgınız serçe parmagınızı bebegın göz pınarına hafıf baskı uygulayarak çekiştiriyorsunuz asagı ya da göz altına doğru
gmzzmrtt ervazengin01 benim oğlum da öyleydi canım merak etme geçiyor Tabi ben çay ile pamuğa döküp sürüyordum geçmiyordu kendi kendine dediğim gibi 3 aylık olunca geçti.
pimpiriklianne43 ervazengin01 masaj yapmayı denedinmi elimde 1 ay capaklandi ben hep masaj yaptım sonra geçti 1 aylik göz muayenesinde doktora söyledim doğru olanı yapmışsın göz yaşı kanalı açılmış dedi
pimpiriklianne43 ervazengin01 söyle anlatayım başımdan geceni canim ilk kızımda gözleri capaklanmisti yaşadığımız ilçede 1 tane göz doktoru vardi biz ona gittik bize enfeksiyon olduğunu söyleyip damla verdi biz damlayı kullandık geçmedi sonra yine gittik bu sefer başka damla yine geçmedi yine damla değiştirdi yine geçmedi biz sonra şehir merkezindeki başka doktora gittik oda enfeksiyon yok göz yaşı kanalı tikali damla boşuna kullanmissiniz dedi ve bana masajı öğretti ve ben masaj yaptım hemen geçti şimdi oglumdada olunca doktora goturmedim hemen yine masaja başladım ve maşallah oda hemen geçti 1 aylik göz muayenesinde doktora söyledim çok doğru yapmışsın açılmış dedi işaret parmağımla hafif bastırarak göz pinarindan aşşagi doğru masaj yaptım iki gozunede hemen geçti gözü capaklanincada kaynamış soğumuş suyla temizledim