Bennededimki hayırlı olsun🌸 benimki hiç elimi bırakmak istemezdi çok temkinli bir bebekti önce iki el tutmadan tek elle tutmaya geçtik. Ben bir elinden tutarken diğer eliyle duvardan destek almasını sağlıyordum. Sonra yavaş yavaş elini tutmayı bıraktım sadece duvardan destek alarak yürümeye başladı. Cesaret geldikçe bacakları güçlendikçe elini bırakıp adım atmaya başladı. Zamanla da adım sayılarını arttırdı. Yürüme arkadaşını da o dönem aktif kullanmıştı 2-3 hafta kadar. Tek elle onu sürüyordu. Bazen iki eline plastik top veriyordum toplar elindeyken daha rahat adım atıyordu. Yapabildiğini görünce de cesaretleri artıyor. Yaklaşık 1 ayda tamamen yürümeye başladı diyebilirim. Başlarda evde daha rahat hareket etti dışarıda elimi bırakması daha uzun sürdü. 11.5 aylıkken ilk adımlarını attı şu an 14 aylık koşuyor 😅 en son oturduğu yerden tutunmadan kalkmayı da öğrendi artık tamamen bağımsızlaştı. Kızımın ayını belirtme sebebim sürecin ne kadar sürdüğüyle ilgili bilgi vermek. Karşılaştırma yapma amacında değilim yanlış anlaşılmak istemem.