Selamlar. Benim oğlum dışarıya çıkınca aşırı mutsuz oluyor yüzünü bir asıyor ki yaşlı huysuz dedeler gibi eve gelene kadar öyle eve gelince mutlu oluyor gülüyo kendi kendine aguluyo falan. Ben göbek bağını evde bir anı kutusunda saklıyorum acaba gerçekten bununla ilgisi olabilir mi? Siz ne yaptınız göbek bağlarını? 🌸🤍🤍🤍