gokcecan3 3200 doğdu bebeğim sadece anne sütü veriyorum 1 aylik olduk 4500 kilo olmuş kilo alımı nası sizce doyuyormudur
mervesare01 gokcecan3 benim de 23 günlük aynı şeyi habire bende düşünüyorum cisli bez sayısı falan iyi sadece uzun uzun emmiyor. Siz neden böyle düşünüyordunuz