Çocuğum kreşe başladı bu sene ,herşey çok güzel gidiyor maşallah, ama şöyle bir sorun var ,daha doğrusu bir sorun mu emin degilim ,kresden hergun foto video vs geliyor, ve bazı fotolarda çocuklari 2 şerli eslestirip çekiyorlar takım calismlari galiba çok hakim değilim konuya ,neyse fotolar geliyor bir bakiyoruz bizim çocuk tek başına hepsi esli ,eşim bu olay iki kez tekrarlaninca kızdı hani neden seçmişler gibi hissediyorum dedi ,bende olurmu öyle şey ona eş kalmamıştir yada o an başka bir şey olmuştur dedim ,eşimde iki oldu bu sırayla yapsınlar o zaman herseferinde aynı kişi niye yanlız bırakılıyor dedi ,dur bakalım dedim denk gelmiştir kötüye yorma dedim ,neyse bugün yine aynı şey olmuş herkes çift benim çocuğum tekdi ,eşimde öyle soyleyince ister istemez bende pinpiriklendim ,ama hani öğretmenleri çok tatlı ve iyi birisi hiç bir sorunumuz olmadı ki kötü davranilsa çocuğum hevesle gitmezdi diye düşünüyorum,ama bir yandan da acaba arkadaşları tarafından mı dislaniyor ki diye üzülüyorum, gidip öğretmene de sormak istemiyorum, dan diye cunki ortamda bir durum yoksa boşa alınganlık yapıyormuş gibi de görünmek istemiyorum bilmiyorum ya ,tekrar aynı şey yaşanırsa sorucam bu sefer öğretmenine ama nasıl sorabilirim ,cunki gereksiz olay yaratan veli konumuna da düşmek istemiyorum birde üst ustde böyle olması tesadüf mü sizce yoksa bilerek mi tek bırakılıyor