ebrusafura bunu söylemeye utanıyorum ama 4 gündür her gün acaba daha da ilerlemeden açılsam ne olur düşüncesi içimden geçip duruyor, sonra da kendime kızıyorum böyle yapacaksan hayrı da kalmadı diyorum, çevremde hiç zorlanmadan kapanan arkadaşlarım var, ben neden böyleyim bilmiyorum, dünya yıkılmış da altında ben kalmışım gibi hissiyatım var, çok utanıyorum bunları düşündüğüm için