blueeebey Hanimlar bebegim emmiyo sut sagip veriyorum evdeyken sicak su yapip ustune koyup isitiyorum ama disarda nasil yapiyosunuz disari cikmaya korkuyorum bebegim 25 günlük
3kedili2bebekli blueeebey en yakın cafeden bir kase içinde sıcak su rica ediyorum yada yanımda termos ve kase taşıyorum
demir2606 blueeebey hiç korkma canım mama vericeksen termosa sıcak suyunu koy bir şişeyede daha önceden kaynatıp ılıttığın suyu koy 2 snde maman hazır. Anne sütü vericeksende bir kasa al termostaki suyu dök içine ısıt
blueeebey 3kedili2bebekli anladim tesekkur ederim internette biberon isitici gordum ama onlarda prize takili olmasi lazimmis termosta mantikli kac saat sicak kaliyo peki termosta
ikibebekannesi34 blueeebey biberon ısıtıcı var trendyoldaki 200 300 tl olan siyah onu powebank vs ile kullanabilirsin, araba cakmaklıgında da kullanıyorum ben.
3kedili2bebekli blueeebey e bebeğin termosu baya 8-10 saat sıcak tutuyor o biberon ısıtıcıların çok iyi olanını bulmak lazım ben bulamadım her cesitini denedim taşınabilir olanları ama kendilerini zor ısıtıyor onlar
blairwaldorf Caferlerden rica edebilirsin sıcak suyun içine koyuyorlar. Ben dışarda genelde mama tercih ediyordum evde sütü içiriyordum
blueeebey blairwaldorf evet bende evde sutu veriyorumda disarda bilmiyorum bozulur falan mama vermek daha mantikli🥰
ikibebekannesi34 blueeebey ben cok memnun kaldım, geceleri de mama suyunu hazırlayıp biberona koyuyorum, uyandıgımda su icme sıcaklıgında oluyor, her an kullanıyorum yani
blueeebey demir2606 tesekkur ederim gorumcem aramisti emmiyomu yok disarda nasil yapcan suyla mamayla nasil ugrascan diye diye bende korkmaya basladim etkisinde kalip ☹️