ceydademir Evet canım dedıgım gibi ben kullanıyorum aktıf olarak neredeyse tum kampanyalar katıldım sayılır, mesela en son eşim için “Bella Maison 300 TL İndirim Kampanyası” na katıldım iste 1000 tl üzeri alısverıslerıde 300 tl ındırım kodu veriyor web sitesine giriyorsun kodu 300 tl cepte :)