Merhaba kızlar. Eski eşimle boşanalı 2 yıl oldu oğlumuz 2 yaşındayken boşandık. Oğlum şimdi 4 yaşında ve herşeyi anlamaya başladı. Geçen babasına giderken anne sende gel dedi bende babanla ayrıldığımız için ben gelemem sizinle dedim ve bi anda ağlamaya başladı ayrılma babamdan neden ayrıldın istemiyorum seni babama istiyorum sanırım ilk kez yüzleşti ve sandı ki o babasını bidaha göremiycek bende ona anlattım insanlar anlaşamadığında ayrılabilir ondan sadece ben ayrıldım ama o hep senin baban sen onu hep görebilirsin vs.. onun kendi eşi var benimde. Ve aynı gün annemgile gittiğimizde anneanne biliyomusun annem babamdan ayrıldı dedi. Ve sonraki gün bana sordu sen geçen neden ozaman babamın arabasına bindin diye (hastasonu annemgilden almaya gelmişti beni de eve bırakmıştı) hatta araba da anne sen niye bindin ki dedi böyle gözleri parladı 😭Ya okadar içim sızladı ki onun için en doğru karar bu biliyorum yoksa mutsuz ve sevgisiz bi ailede büyecekti ki şimdi ki eşimle okadar mutluyuz öyle güzel babalık yapıyor ama işte gel gör ki ne yapsa kendi babasının yerini almiycak ve korkuyorum ya ilerde oğlum beni suçlarsa.. ki eşimi de çok seviyor eşim onu mutlu etmek için elinden gelenin fazlasını yapıyor bunu büyüdükçe farkeder mi sizce lütfen bana bi akıl verin