Kızlar acil yardım. Oğlum 17 aylık ve iki aydır kakasini tutuyor gelince ağlıyor ve yapınca çok ağlıyor kanlı geliyor anusu yırtık gibi. Doktora götürdüm bir toz verdi her gün içmesi gereken kakasini yumuşatmak için ve baktı poposuna dıştan bisey yok demek icerde dedi. Sorun şu ki artık kakasi yumuşak ama hala tutuyor ve gene çok ağlıyor yaparken bide dün gene kan vardı. Ne yapacağımı şaşırdım canım çok sıkılıyor bu duruma çok korkuyorum kötü bisey mi var diye. Fransa’da yaşıyorum ve burda doktorların umrunda bile değil. Böyle bisey yaşayan var mı lütfen yardımcı olun