Arkadaşlar oğlum 18 ay 21 günlük “anne,baba,dede,nene,gel,abla,mama,möö,vak vak,miyav,havhav,ee ee” kelimeleri mevcut uzun zamandır , unuttuklarımda olabilir hatta ama ne kadar kitapta okusam sürekli onunla konuşsamda bayadır yeni kelime öğrenemedi süreli bu kelimeleri tekrar edip duruyor algıda asla problem yok herşeyi anlar yapar ve herşeyi anlatır komut alır ama konuşmasını nasıl ilerleticem bilmiyorum yakında ikili kelimelere geçmemiz lazım ama biz daha kelime sayısını yükseltemedik (bu arada tv var hayatında çünkü eşim yurtdışında ve ailemle kalıyorum ben asla açmam ama babam akşamları ister istemez açıyor ) yani çok kafama takar oldum nasıl bir yol izlicem sizin bebekleriniz bu aylarda kaç kelime kullanıyor ?